گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 / 11 / 1390برچسب:, توسط کیا عشوری.kia ashoori |
افرادی که برای ازدواج با شما مناسب نیستند.

توی مطلب قبلی گفتیم با چه کسانی اصلا نباید ازدواج کرد. برای هیچ کس مناسب نیستن. تو این مطلب افرادی رو نام می بریم که برای ازدواج مناسب هستن، اما نه با شما.

خیلی ها آدم خوبی هستن، خیلی خوب، اما شما بهتره باهاشون ازدواج نکنید. مثلا؟

۱. اونهایی که از شما خیلی کوچیکتر یا خیلی بزرگتر هستن. اونها مال یه نسل دیگه هستن و احتمالا نمی تونید همدیگه رو درک کنید.

۲. اونهایی که از سرزمین های دور (far far away) اومدن! ازدواج از شهرهای دور یعنی ازدواج با کسی که با شما تفاوت خیلی زیادی داره و ممکنه نتونید همدیگه رو درک کنید.

۳. اونهایی که "از ما بهترون" هستن. شاید ازدواج با یه آدم پول ل ل ل دار آرزوی خیلی از ما باشه، یا ازدواج با کسی که وضعیت چندان مناسبی نداره و شما می خواید نجاتش بدید از فلاکت، اما مطمئنا این انگیزه ها از انگیزه "خوشبخت شدن" برای شما قوی تر نیست.

۴. اونهایی که اصلا مثل شما نیستن. مثل شما فکر نمی کنن، مثل شما رفتار نمی کنن، و مثل شما زندگی نمی کنن. خب چه دلیلی داره باهاشون ازدواج کنید؟

۵. اونهایی که خیلی بی حال تر یا خیلی با حال تر از شما هستن! این هم مهمه؟ صد در صد! حال و حوصله شما و همسرتون بهتره در یه سطح باشه. وگرنه ...!

۶. اونهایی که به اندازه شما مذهبی یا به اندازه شما غیر مذهبی نیستن. فکر می کنم نمونه شو توی اطرافیان خودتون دیده باشید.

۷. اونهایی که باهاشون تفاهم زیادی ندارید. همه چیزشون خوبه، اما اون چیزی نیستن که شما می خواستید. نمی تونید با هم کنار بیاید. حرفی برای گفتن با هم ندارید. با دوستاتون، با مامان و باباتون، با همسایه هاتون، با همه می تونید راحت بشینید حرف بزنید به جز این آدم خاص. تمام!



-